Feeling hot hot hot... - Reisverslag uit Ermoúpolis, Griekenland van Yves Nevens - WaarBenJij.nu Feeling hot hot hot... - Reisverslag uit Ermoúpolis, Griekenland van Yves Nevens - WaarBenJij.nu

Feeling hot hot hot...

Door: Yves en Chantal

Blijf op de hoogte en volg Yves

24 Juni 2012 | Griekenland, Ermoúpolis

De wind is gaan vliegen, en we kregen er een brandende hitte voor in de plaats. De stranden zijn van winderige plaatsen veranderd in broeierig hete kookplaten. Verfrissing in de zee is de enige oplossing. Ermoupolis, de hoofdstad van Syros, is een super leuke stad. Veel klimwerk, maar o zo gezellig. We love it and checked already some houses for sale... Dinsdag zullen we dan toch maar vertrekken naar ons laatste eiland, snik... waar we tot zaterdag zullen feesten: Mykonos. De gastvrijheid van Lila's Guesthouse zullen we missen. Van een B&B gesproken, amaai wat een ontvangst. En met internet:-) see you guys... C&Y

• 24 Juni 2012 - 20:31

Thuisfront:

Hier heeft het gans de dag geregend ! Wat zeg ik ? Gegoten ja !!! Geniet dus maar van de zon.......! Voor de rest is alles hier oké ! groetjes en XXXXXXX

• 26 Juni 2012 - 11:28

Kurt:

Wat wil je met zo'n naam. Natuurlijk is dat een goed adreske :-)
    Geniet nog van jullie vakantie.