eiland 1 dag 2 - Reisverslag uit Andros, Griekenland van Yves Nevens - WaarBenJij.nu eiland 1 dag 2 - Reisverslag uit Andros, Griekenland van Yves Nevens - WaarBenJij.nu

eiland 1 dag 2

Door: Yves en Chantal

Blijf op de hoogte en volg Yves

18 Juni 2012 | Griekenland, Andros

Gisteren avond zijn we er nog in geslaagd een boot te pakken te krijgen. Met een windkracht 9 (volgens de Grieken) vaarden we naar Andros. Éen kotszakje was voldoende ;-) .
Met onze huurauto (een knalrode daewoo) kwamen we aan bij onze eerste B&B. Dat bleek een oase van rust te zijn. Met huisgemaakte jam en verse abrikozen vertrokken we s ochtends richting bergen en dalen. Op de middag was het met de wandel schoenen richting een klooster, de grieken kennende boven op een berg. De namiddag was een uurtje verpozen op een strandje dan even toegestaan. Nu zijn we in onze volgende b&b, de Blue Dolphin in Batsi. WiFi werkt soms en deze tekst tikken is op een kleine HTC. Ja, een iPad zou welkom zijn... hint... cu guys tomorrow!

• 18 Juni 2012 - 17:16

Het Thuisfront !:

Deze morgen was er hier een zwaar onweer : bliksem, donder en natuurlijk héél véél regen ! Maar nu schijnt de zon en we zijn de plantjes in de serre gaan water geven ! Groetjes van ons allemaal en dikke kus !