We zijn er bijna... - Reisverslag uit Denderleeuw, België van Yves Nevens - WaarBenJij.nu We zijn er bijna... - Reisverslag uit Denderleeuw, België van Yves Nevens - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna...

Door: Yves en Chantal

Blijf op de hoogte en volg Yves

14 Juni 2012 | België, Denderleeuw

Nog even en ik lig in de Egyptische wateren / euh / ahnee, juist dat is pas voor binnen een paar maanden

Nog 36 uur te gaan voor onze vlucht naar Athene. Zoals sommigen onder jullie weten hebben de voorbereidingen al heel wat voeten in de aarde gehad. Hotel geboekt, hotel gesloten door de economische crisis in Griekenland, ander hotel geboekt, te weten gekomen van betogingen en stakingen, hotel opnieuw gecancelled, boten rescheduled, extra hotels geboekt... kortom, het was een hele rustige voorbereiding naar ons vertrek toe. Onze Griekse correspondent Stefanos Vanthuynos weet er alles van

Nu zijn we op het punt van onze vliegtuigtickets te printen, maar een klein bedrijfje als Connections blijkt daar niet in te slagen. Voor wie een reis wil boeken: afrader!

Voor het eerst in een paar jaar weer eens een rugzak pakken, hoera, alles leuk in die 60 liter proberen te proppen. Maar ach, voor een vent mag dat geen probleem zijn, die mannen doen toch drie dagen dezelfde sokken aan Of was ik deze keer met een lieve dame op stap, damn, dan zal ik toch maar wat voorzichtig zijn. Gelukkig zijn er vele mooie baaien waar we de kleren kunnen uittrekken en alles te weken leggen...

De foto's hiervan zullen we jullie besparen, maar we beloven dat (als de Grieken internet hebben), we wel af en toe een verslagje op deze blog zullen posten.

De vettige foto's, die komen jullie dan nadien thuis maar eens bekijken. Jaja, ik beloof dat ik ook een paar mooie zal maken... met iemand als Chantal erbij mag dat geen probleem zijn... njam! Jamas!

See you in Greece!

Allez, voor de serieuze mensen onder jullie: we zullen starten in Rafina, waar we de boot nemen naar Andros. Na vier dagen op dit grote eiland, trekken we vervolgens verder naar Tinos, Siros en eindigen we op Mykonos. Maar daar kan een meltemi wind uiteraard altijd nog anders over beslissen. Terugkomen doen we wel eens, maar wanneer, een Griekse staking is nooit te voorspellen.

... en als de huisjes daar meevallen, mogen jullie altijd eens langskomen in onze Griekse B&B

C&Y

• 15 Juni 2012 - 17:49

Sonja:

Ah een B&B voor jullie, dat was nog eens een idee. Ik heb altijd een internationale familie gewild !!!