Aftellen ! - Reisverslag uit Denderleeuw, België van Yves Nevens - WaarBenJij.nu Aftellen ! - Reisverslag uit Denderleeuw, België van Yves Nevens - WaarBenJij.nu

Aftellen !

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Yves

03 Juni 2014 | België, Denderleeuw

Woehoew, vandaag hebben we onze tickets opgehaald in het reisbureau! Maar euh, zijn we er wel klaar voor... ? Bijna, eerst nog even de laatste hand leggen aan onze reisplanning, de weersvoorspellingen bekijken om uit te vlooien welke kledij we moeten meenemen, en nog zo veel meer.
Maar, we kijken er naar uit, dat is zeker. Spannend, benieuwd en vol verwachting van hoe hoog de vulkaan Pico echt zal zijn, hoe vaak we daar onze regenjas zullen moeten dragen, hoeveel walvissen we zullen zien, hoe klein de vliegtuigen bij de binnenvluchten echt zullen zijn,... we zullen het wel zien.
We hebben zelfs een mini reiswoordenboek Portugees gekocht. Niet dat dit iets wordt, maar het kan misschien handig zijn om te weten wat ze ons daar voorschotelen. Dan hebben we niet hetzelfde voor als in Madrid. De meest onbekende gerechten van het menu bestellen we uiteraard. Om dan na 2 weken te ontdekken dat je daar paling embryo's op je tapas hebt gekregen... ach ja, 't was lekker zeker? Maar dat gaan we toch proberen vermijden op de Azoren hoor :-)

Maar nu eerst: nog een paar dagen werken! Alez hup, daar gaan we. Normaal zeggen we "dat het maar gauw weekend is", maar nu zeggen we "dat het maar gauw maandag is, dan zijn we weg" !